Leer mij kennen..

Dit ben ik, ja wie ben ik?? Dat vraag ik mijzelf ook nog weleens af.. En toch kan ik je wel een beetje verder helpen.. Mijn naam is Corianne, en ik doe sinds 2015 de opleiding Interieuradviseur en heb het ontzettend naar mijn zin!

Oooooit ben ik deze opleiding begonnen om op deze manier mijn creativiteit kwijt te kunnen, en dat lukt! De opleiding is erg veelzijdig, ik heb een tijdschrift gemaakt, een voetenbankje gestoffeerd en uiteraard ook interieurs ontworpen en getekend.

De eerste stage’s zijn gelopen en wat was dat leuk, eindelijk iets doen met wat je geleerd hebt! Uitgebreider verslag over mijn stage bij Meerlo Interieur en bij Middelkoop Culemborg kun vinden in mijn portfolio op de website!

De opleiding is ontzettend breed, en wat ik er mee wil? Geen idee, het tijdschrift ontwerpen was heel erg leuk, maar mijn stage bij Middelkoop Culemborg was ook ontzettend leuk! Maar mijn aller diepste innerlijk droomt nog altijd van een eigen Bed and Breakfast. Een eigen onderneming met daarin alleen maar mensen blij maken, een vakantie is toch gewoon top?

Op zaterdag en in vakanties werk ik bij B&B Margriet in Beesd waarbij ik veelal schoonmaak en net doe wat nodig is. Het is heerlijk om alles te regelen wat nodig is om de B&B goed te laten draaien, en daarnaast mensen er ontzettend blij mee te maken! Een leukere baan is er niet.. Toch?

Ohja, over mij.. Je merkt het al, ik kan ontzettend enthousiast zijn, soms een beetje té.. Maar vaak krijg ik van anderen de reactie, je geniet er zelf zo heerlijk van.. Jaaa, dat is aan mij te zien en heeft voordelen en nadelen!

Verder ben ik heel ondernemend, organiseer ik het kamp rond Hemelvaart 2017 van de Jeugdvereniging. Volgend jaar de organisatie voor de JBGG, en uiteraard staan er nog meer activiteiten gepland!

Sinds april 2017 ben ik samen met mijn moeder een blog gestart met daarin onze grote hobby, bakken uitgelicht! Deze kun je vinden op: http://www.keukenbloem.wordpress.com

Dat.. was in een vogelvlucht wie ik ben!

Geef een reactie

