Zomerkriebels..

Wat is er nu leuker dan een middagje vrij? Een middag vrij en lekker een giga-rondje lopen met onze hond, Banjer en mijn zeer geliefde camera natuurlijk! Ja, ik nam ze allebei mee om eens heerlijk te genieten van de natuur. Foto’s maken leer je door te doen, en de natuur vind ik ontzettend mooi. Dus dat was een middagje genieten.

Het was nogal een lange rit voor onze hond, het is natuurlijk ook niet niets als je iedere keer moet stoppen omdat ’t vrouwtje nu eenmaal foto’s moet maken. Maar geloof mij, als ik ‘m het resultaat laat zien gaat hij zeker kwispelen! 😉

Over de brug naar Marienwaard, de Notendijk, plekjes die al heel lang in mijn hoofd zaten mochten eindelijk op de foto. En ik ben zeker heel blij met het resultaat..

Kijk mee..

fullsizeoutput_7f
De mooie notendijk, met al z’n mooie fluitenkruid in bloei..

Fluitekruid is zo mooi!! Al die kleine bloemetjes bij elkaar..

fullsizeoutput_88
Iedere keer als ik hier langs kom zwijmel ik, wat een heerlijk vintage sfeertje hangt hier!
fullsizeoutput_89
Blaadjes zijn ook mooi, en helemaal als het licht er mooi op valt!
fullsizeoutput_8f
Bloemetjeeesss!!! Ja, ik ben gek van bloemetjes, ook langs de weg..

Oef, ik heb genoten.. Jullie ook?

Liefs,

Dr. Creative..

Geef een reactie

