Canada!? Wat moet je dáááár nu?

Vorig jaar namen mijn ouders ons, als kinderen mee naar Canada. Dé reden dat ik een halfjaar voor de bewuste datum mijn camera kocht. En achteraf ben ik daar maar wát blij mee!

Toen we aankwamen in canada was het al donker en we moesten nog een paar uur rijden, daar heb ik niet zo heel veel van mee gekregen..:) En dan.. Kruip je de volgende dag uit je tentje en kan je zóóó ver kijken! Alles is groot en onwijs ver!

Na de eerste stille blikken om ons heen gingen we een weekje op vakantie. In Nederland gaan we dan naar het buitenland, maar hier gingen we gewoon ‘even’ 5 uur rijden en zaten we uiteindelijk vlak bij de Rocky Mountains. Echte bergen, nóóóóit gezien natuurlijk!

En ’s avonds dan! Bij dat mooie spiegel gladde meer.. Wolken die helemaal mee-kleuren met de ondergaande zon. Dat’s toch heel andere fotografie dan waarmee ik had geoefend. En toch ben en blijf ik ontzettend blij met deze foto’s!

Ohja, je hebt in Canada van die nationale parken. Dan rij je gewoon met de auto een natuurpark in, je kan er dan zwemmen, kanoeen en héééél mooi door de bergen rijden. Op zo’n heel mooi bijzonder plekje was er een waterval, dat levert nog eens mooie foto’s op!

Oef.. Wat was het een mooie vakantie en kan ik daar nog áááááltijd van genieten en over blijven praten! Geniet lekker mee!

Liefs,

Dr. Creative

cropped-logo-docx.png

Een meer wat we helemaal tussen de bergen tegenkwamen..
En dan groeien er in de bergen heerlijke frambozen!
Van die ontzettend koude smeltwater beekjes:)
Steeds dichter naar de bergen.. Steeds mooier!
Oef.. Hier komen de herinneringen aan Klein huisje op de prairie toch weer van terug?!
Bijna zonsondergang.. En die was móóói!!
Sunshineeee:)
Zonsondergang, zee, strand en…. kano!
Vogeltjeee…
Waterval in Waterton..
Geef een reactie

