Er was eens…

Er was eens.. Ja, er was eens een plan, daar begon het allemaal mee. Het is een idee, je leest er veel over en het wordt maar leuker.. Maar toch, er moet zoveel tijd heen wat ik gewoon niet heb, maar het is wel een goede ontspanning, toch de gok maar wagen?

De website was snel gemaakt, en dan vervolgens alles aanpassen en mooi maken.. Alle lettertypes en kleurtjes waren ongeveer zoals ik het wil. Dan begin je aan de afbeeldingen, ja leuk die bovenste maar bij de voorbeeld website staat er een afbeelding die ik héééél mooi vind. Alleen wil ik graag mijn eigen foto’s maken en hier gebruiken.

Ik klik de bewuste afbeelding aan en nee hoor, geen informatie gevonden. Ik moet gewoon eerst een blog typen. En er gewoon een géweldige foto bij doen, dan heb ik hetzelfde effect… Oef.. M’n eerste blog dus. Er zal nog een hoop veranderen, maar ik heb er zin in en zit helemaal bomvol inspiratie. Jullie horen snel van mij..

 

Liefs,

DR. Creative

 

cropped-logo-docx.png

Een gedachte over “Er was eens…

Geef een reactie

